Organizzazione e attività didattiche 2022-2023
Sei in: Home » Ricerca » Allievi dottorati » Chiara Ottolenghi

Chiara Ottolenghi

Dottorando
Tutor: Prof. Gennaro Iasevoli
Nome dottorato - curriculum di afferenza - ciclo:
Lo sviluppo e il Benessere dell’individuo e delle organizzazioni - XXXVI
Periodo di ricerca all'estero:

Principali pubblicazioni

Chiara Ottolenghi; Antonella Cammarota; Andrea Sabatini; Alessandro Cinti (2022). Exploring the links between CRM and Sustainability: a systematic bibliometric analysis. Boosting knowledge and trust for a sustainable business . , DOI: 10.7433/SRECP.EA.2022.01 , ISBN: 97888947136-0-2

Ottolenghi, C., Sanna, V., Michelini, L., (2022). Food sharing platforms: unlocking opportunities for digital impact reporting. 7th International Conference on New Business Model.

Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (2022). How Value Proposition Template matches sustainability: A bibliometric analysis. 7th International Conference on New Business Model.

Ottolenghi C, D'Amico, S., Iasevoli, G. (2022). La personalizzazione inter-generazionale: il comportamento d'acquisto delle generazioni verso le offerte personalizzate. Proceedings SIM 2022: Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation and shared value for a new era of critical marketing. , ISBN: 978-88-943918-8-6

Cammarota, A., Ottolenghi, C., Cinti, A., Sabatini, A. (2022). Linking Sustainability and Customer Relationships Management: a Bibliometric Analysis. . Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation and shared value for a new era of critical marketing.

Orekhova, A., Ottolenghi, C., Piccioni N., Nevi G. (2022). Museum Chatbots: come capire se il tuo botfunzionerà attraverso l'analisi tassonomica della letteratura scientifica. Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation and shared value for a new era of critical marketing.

Ottolenghi C. (2021). Give me 5! Designing value proposition templates . 21st International Marketing Trends 2022. , ISBN: 978-2-490372-14-0

Ottolenghi C. (2021). The e-HRM sharing platforms, their ecosystem and marketing approach: a bibliometric analysis. Digital transformation and marketing. Implications for business and society. , ISBN: 978-88-943918-6-2

D'Amico, S., Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (In stampa) Packaging personalization in the Food industry: an analysis ofmotivations, attitudes, and methods. 22nd International Marketing Trends Conference.


lumsa.it
lumsa.it
Master I Livello

Master I Livello

Master II livello

Master II Livello

lumsa.it Corsi di Laurea lumsa.it Master e Post Laurea

Ateneo partner o membro di

EUA – European University Association IFCU/FIUC – Fédération Internationale des Université Catholiques
EURAXESS - Researchers in motion eduroam RUniPace – Rete Università per la pace
Privacy